03 december, 2012

Vinterparadis

Underbart att få vakna upp till detta vackra & soliga vinterparadis! Idag var det riktigt kallt ute, mellan 15-18 minus. Nu är det bara att hoppas på att vi får en vit fin jul. Jag har haft otroligt mycket att göra den senaste tiden så därför har jag inte hunnit att gå till mitt gym "må bättre" & träna. Trots detta känner jag mig i jätte bra form & hemligheten bakom det är att jag istället går "powerwalks" i snön! Tro mig det är super & att plumsa i snön är effektivt. Detta i kombination med cirkelträning som tränar igenom hela kroppen på endast 30 minuter gör jag nu under en tidsperiod. Ibland tror jag att det kan vara positivt att bryta sitt gamla träningsmönster & börja med ett nytt för att få mer variation. På så sätt upptäcker man vad som funkar bäst för en själv samtidigt som man får inspiration

Ha en toppen dag i vinterparadiset!

Kram Sofie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar