01 december, 2012

Spansk afton

Hej på er! Denna veckan har det varit lite dålig uppdatering, men det är för att det har hänt så mycket kul att det har varit svårt att hinna med. Det känns riktigt bra att vi är inne i härliga december månad nu & det närmar sig sakta men säkert julen som jag älskar så mycket. Här har det redan börjats med massor av julmys som jag kommer dela med mig utav. 

Igår hade jag & tjejerna spansk afton på en trevlig tapas restaurang på söder. Det var så kul att ses igen, umgås över goda tapasrätter & höra den härliga spanska musiken. Jag tänkte tillbaka på semestern i Spanien som var så fantastisk & på att jag vunnit en yogaresa dit som jag är så glad över. Det var riktigt svårt att bestämma vilka tapasrätter det skulle bli så till slut fick köket fria händer & det var riktigt gott! Kvällen avslutades med lite salsa "moves" till latino rytmer. Här kommer några snapshots ifrån kvällen:





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar