31 december, 2012

Årets höjdpunkt

April

Jag träffade mitt livs största kärlek alltså mr.right mannen i mitt liv! 
Det var kärlek vid första
ögonkastet & vi blev stormförälskade….Denna månad var årets 
absolut största höjdpunkt eftersom
det hände otroligt mycket på bara några veckor. Förutom att jag 
träffade min stora kärlek så fick jag
min drömlägenhet centralt i stan med högt i tak, trägolv & 
med stora ytor samt fönster som släpper in mycket ljus. 
Jag var även på resa i Paris på en weekend tillsammans med Angelica. 
Det kunde inte bli bättre än så här…
Jag var världens lyckligaste tjej denna månad!

Här hade vi precis träffats & var nykära...

Jag framför eifeltornet

Den berömda kyrkan i Montmadre

Eifeltornet by night
 Fortsättning på 2012 fortsätter...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar