31 januari, 2013

Aloevera Tema

Tjingeling!

Vad fort veckorna går, tänk att det redan är helg snart igen. Det betyder väl att man har trevligt & ett flow i vardagen antar jag. Just nu är mitt liv fullt av rutiner & struktur för att jag vill få ut så mycket som möjligt av dagen & utnyttja den till max. På så sätt får jag allt gjort för det mesta som står på min dagliga "to do list". På helgerna ser jag till att inte ha för mycket planerat, att bara få vara & mysa är så himla härligt. Jag brukar sova länge då & bara göra det jag känner för. 

Nästa vecka ska jag ha Aloevera tema här på bloggen! Håll utkik...jag kommer bland annat bjuda på en intervju i 3 delar med en otroligt inspirerande kvinna som driver ett eget företag & säljer Aloevera produkter. Intervjun är spännande så jag kan varmt rekommendera er att följa den under nästa vecka! Möte mellan människor är så fantastiskt & tänk vad mycket vi kan lära av varandra.....

Det var allt för denna gång!

Kramar Sofie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar