17 juli, 2013

Gårdagens Träning

Tjingeling!
Jag vaknade upp med träningsvärk av gårdagens löpträning. Nu gäller det att återhämta musklerna idag genom att vila ifrån träning för att sen köra vidare imorgon igen. Det känns jätte skönt att ha kommit igång med träningen igen efter mitt uppehåll tidigare. Igår gick det lite sämre än väntat & det beror på att jag dels inte förberett mig ordentligt & att jag sprang för tidigt då det fortfarande var ganska varmt ute & gassande sol. Det gör ju att man blir trött fortare. Så är det ibland, då gäller det att inte ge upp utan kämpa vidare & acceptera att det går lite upp & ned i resultatet för varje vecka.Tror att jag måste investera i en bra keps som skyddar mot solen om kvällarna & en vattenbehållare som man kan fästa på sig när man springer.

Gårdagens löpträning:
Längd/KM: 4
Tid: 30 minuter
Kaloriförbränning: 300

Det var allt för denna gången! 

Sommarkramar Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar