29 juli, 2013

Gyllene Tider Live

Gyllene Tider konserten var grymt bra! De levererade verkligen & gav allt samt fick den stora äran att inviga Tele 2 Arena. Det var ett kanon bra drag & det var så roligt att se alla glada människor som sjöng med & dansade. Wow, vilken känsla det var att sitta där & lyssna på alla goa "gyllene" låtar som får mig att tänka på härliga sommarminnen. Det kan ju inte bli mer romantiskt än att få mysa med pojkvännen till låten: "när vi två blir en" live! Den känslan var magisk & jag blev lite sentimental måste jag ju erkänna, hehe. För mig har det varit lite av en tradition att gå på alla Gyllene Tiders sommarturneér som varit genom åren. Jag hoppas innerligt att de kommer att fortsätta med det. Det var en riktig höjdarkväll som är oförglömlig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar