28 juli, 2013

Härlig Sommarhelg



Plankstek-mums


Jag i väntan på Gyllene Tider....

Jätte god persisk mat
Hallo finingar!
Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag! Min helg i Stockholm var super trevlig & kul med en härlig mix av fest, shopping, mysiga promenader, konsert, trevligt sällskap, god mat & dryck på uteserveringar i solen. Denna helgen har det dessutom varit rekordvärme! Jag & pojkvännen hade lite fest hemma i vår lägenhet med några vänner där det bjöds på ostbricka med goda frukter & gott vin. Det var roligt att denna kväll äntligen blev av för att vi hade pratat om det i flera månader tidigare. Vi bodde en del inne i stan i pojkvännens systers fina lägenhet med perfekt läge & nära till allt. Det blev en promenad längs med vattnet på Strandvägen där vi drack trevliga drinkar på Happy Lounge som jag kan rekommendera. På kvällen var det dags för konsert med Gyllene Tider. Vi shoppade en del & jag hittade en riktigt fin vit klänning på rean. Helgen har även bjudit på massor av god mat & många skratt.

Jag kom även till Stockholm denna helgen av en speciell anledning som än så länge är hemligt....det kommer bli en spännande överraskning!

Love Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar