30 januari, 2013

Examensarbete: C-uppsats

Hej på er!

Hoppas att ni alla har haft en fin dag!

Nu är jag ett steg närmare min examen till Hälsopedagog för jag har nämligen börjat kursen Folkhälsovetenskap C: Teori & metod med tillämpning & examensarbete. Detta innebär att jag har börjat med min C-uppsats som ska handla om stress. Det ska bli jätte intressant & spännande att skriva om. Inriktning, syfte & frågeställningar som ska undersökas i studien får ni reda på längre fram. Meningen är att detta ska växa fram med tiden. Jag vet inte själv ännu vad det slutligen kommer bli mer konkret, eftersom det är så tidigt i processen så har jag börjat att läsa in mig på forskningsområdet. Det jag har tänkt hittills kommer att bli jätte bra & en stor nytta för samhället.

Godnatt säger jag som är trött & ska lägga mig tidigt ikväll!

Kramar Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar