13 januari, 2013

Höst

Fortsättning på året som gått 2012:

Efter sommaren kommer ju den mysiga hösten som jag bara älskar. Det är fortfarande ganska varmt ute, 
soligt med massor av härliga färger på träden, höstigt & fint. 
Ja, hösten är riktigt färgsprakande som ger massor av energi!
 Det är en härlig känsla att tända många ljus & mysa med gott te. 
 
Jag har ju turen att fylla år i början av hösten i september. 
Min födelsedag 2012 firades med underbara pojkvännen, farmor & farfar. 
Eftersom jag fyllde 25 så firade vi med bubbel. 
Det blev även en jätte god middag på restaurang helt enkelt i stan & kanon mumsig frukttårta hemma. 
Det var en fantastisk dag jag aldrig glömmer. 
 
Min vän Frida ifrån Gotland kom på besök & stannade i en vecka. 
Vi hade så himla trevligt & hittade på en hel del skoj. 
Mamma & Christer kom på en snabbvisit efter deras Spanien resa & vi firade våra födelsedagar
 för mamma fyller med år i september. 
 
En annan höjdpunkt på hösten var att jag var med & spelade in en musikvideo.
 Det var så kul med många härliga människor & god mat.
 Det blev massor av photoshoots & filmklipp natten lång i 15 timmar! 
En upplevelse & minne för livet...jag lovar att lägga upp videon här då den är klar! 
 
 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar