01 januari, 2013

Juni

Juni var en härlig månad då pojkvännen träffade min familj hemma i Småland för första gången. Det var självklart nervöst innan de träffade varandra & det gick hur bra som helst. De kom väl överens & vi hade alla jätte trevligt & kul ihop. Min bror, farmor & farfar visste inte om honom för det hade jag hållit hemligt för att jag ville överraska dom sen när vi väl var där. Jag sommarjobbade i Småland inom psykiatrin som stödperson hela sommaren & trivdes väldigt bra med det. Pojkvännen & jag hade en lång helg tillsammans i juni i Stockholm då vi tog den gula flamman & åkte till Sigtuna med hans vänner & käkade glass. Det var så trevligt & tur hade vi med vädret, strålande sol & varmt hela dagen.

Sommarutflykt i Sigtuna

Jag & den gula flamman

Grillning på kungsholmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar