14 januari, 2013

Vinter

Det har varit en intensiv & fullspäckad vinter med mycket skoj. Min underbara vän Angelica kom på en weekend & det var jätte trevligt. Vi var på J-LO konserten tillsammans som var grym! Vi har som tradition att gå på konsert tillsammans en gång om året. 

Jag hade min praktik på Itrim & det var en oerhört lärorik & kul tid. Det gav mig dessutom möjligheten att prova på min kommande yrkesroll som hälsopedagog & massor av erfarenheter. Nu är jag mer än redo för att börja jobba som hälsopedagog! Det är en härlig känsla. 

Annars har jag haft en bra vinter full av advents & julmys. Julen var underbar tillsammans med familjen hemma i kära Småland som ligger mig varmt om hjärtat. Året 2012 fick ett fint avslut i ett magiskt ögonblick. Nyår var det bästa för det fick jag ju skåla in med älskling! 

Nu ser jag fram emot ett toppen år 2013 där allt kan hända, fullt av nya mål & möjligheter!!! Kram Sofie 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar