29 mars, 2013

COOEE Design


Armbanden skiftar i olika färger, snygga!

Super läckra färgglada armband! Riktigt snygga mot solbrännan i sommar...

Påskinspiration till dukning av påskens alla middagar


Cool lampa som jag vill ha!


Här vill jag presentera COOEE Design som har både smycken, dekoration & mycket mer i sina kollektioner. Jag gillar deras färgglada design som verkligen piggar upp. Igår var jag i butiken & blev en lycklig ägare till ett par super läckra örhängen i orange! Det var en snygg & färgglad butik som inspirerade massor. Dukningen utav påskbordet var så fin & kul med alla dessa härliga påskfigurer som bordsdekoration i olika färger. Har ni vägarna förbi i Småland i Ljungby trakterna så rekommenderar jag varmt ett besök i denna butik! 

Här hittar ni COOEE Design:http://www.cooee.se/ 

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar