23 mars, 2013

En kväll i Asiatisk anda....

Kryddig & stark Thaisoppa

Nu när jag är sjuk så orkar jag inte att laga någon mat så det blir asiatisk hämtmat för hela slanten. Thaisoppan var riktig kryddig & stark, helt perfekt för att rensa ut förkylningen samt lenande för min onda hals. Igår natt vaknade jag av en fruktansvärd smärta i halsen och var tvungen att vara vaken i två timmar. Det är riktigt jobbigt att vara själv då ifall något händer så är man ganska hjälplös. Jag saknar min underbara pojkvän & hade velat ha honom hos mig nu. Nästa vecka har jag jätte viktiga saker framför mig som jag inte kan ställa in. Så hoppas på att bli frisk snart. Jag ska hem till min kära familj hemma i Småland över påsk som jag längtar efter & hoppas på att kunna åka. Jag vill önska er en riktigt trevlig lördagskväll!

Glöm inte" Earth Hour" ikväll då alla lampor, belysning & elektronik ska släckas ner! 
För mig blir det mindfulness med meditation den timmen!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar