03 mars, 2013

Lyckad & Kul Helg

Hoppas ni har haft det lika trevligt & skoj som jag denna helgen!
För mig har det blivit födelsedagsfirande hela helgen för pojkvännen. I fredags födelsedagsfest med vännerna på Oleary´s med jätte god mat & trevligt sällskap. Det var live band som spelade lite klassiker under kvällen & de fick hela Oleary´s att sjunga "ja må han leva"....för älsklingen på den stora dagen & det var en nice överraskning för honom. Sen har det blivit födelsedagsfirande med hans familj som också blev super lyckat & kul. Allt var kanon, så en riktig toppen helg har det varit. 

Nu kan jag avslöja pojkvännens födelsedagspresent ifrån mig: 
En heldag & kväll på ett japanskt spa "Yasuragi" i Stockholms skärgård! Det som ingår är det japanska spa med alla bad & fyra rätters japansk middag på kvällen i badrock. Sen ska vi även gå på behandlingar denna dag som massage, rygg & ansiktsbehandling. Det ska bli helt underbart, jag längtar så himla mycket......

Kramisar Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar