21 mars, 2013

Sjuk

Hej på er!

Hoppas att ni alla mår bra! Själv är jag sjuk & ligger nerbäddad i sängen. Jag har influensavärk i hela kroppen, feber, huvudvärk, stel i nacken, hosta & är lite lätt illamående. De här två dagarna har jag tyvärr varit tvungen att ta ipren, ogillar att ta värktabletter. Brukar aldrig göra det annars utan bara i nödfall. Det är så sjukt jobbigt att vara sjuk, svag & helt slut på energi. Nu har jag verkligen inte tid med att vara sjuk heller, för det är så mycket viktiga saker som jag har att göra framöver. Hoppas att detta blir kortvarigt & att jag kommer på benen igen i helgen 

Tips till dig som är sjuk:

Nu är det att kurera sig till max som gäller genom att dricka stora mängder aloevera, vatten, teér, äta vitlök & massor av c-vitamin! Det viktigaste i kombination med detta är att sova & vila mycket.... 

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar