09 januari, 2014

Drömmen om en katt




Hej på er!!! Hoppas ni mår bra! Än har vintern inte kommit som skulle dyka upp inom det närmaste, vart har den tagit vägen? Denna härliga torsdag har det tränats en hel del, följer ju veckoprogrammet & det är skoj! Sen så har vi fått en ny fläkt till vårt fina kök som har monterats idag & jag har assisterat. Så snyggt det blev & tar inte så mycket plats som den andra. Det har jobbats för fullt här med lite olika projekt vilket är kul.

Jag drömmer om en söt liten katt på dagarna...tänk vad mysigt det vore att ha en sån liten sötnos (som på bilderna ovan) som trippar runt här i lägenheten. Min mamma vill att lilla Zoa så småningom ska ha kattungar när hon blir fullvuxen & då hoppas jag på en liten kisse till oss! Det vore så roligt! Jag har en stark längtan efter det....

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar