02 januari, 2014

Nyårslöften 2014

Hej på er! Visst är det härligt med ett nytt år? 
Jag hoppas att 2014 blir ett bra hälsoår för alla! Att vi får vara friska & starka & tar hand om oss själva lite extra både kropp o knopp. För det är vi ju värda, eller hur. Detta året 2014 har jag bestämt mig för att satsa mer på att göra saker som jag tycker om & får mig att må bra. Det är ju inställningen allt handlar om i livet. Jag har en bra & positiv inställning till det mesta numera & då blir aldrig saker i vardagen jobbiga & tråkiga. Tankens kraft har stor påverkan på oss mer än vad vi själva tror. Positiva tankar gör oss pigga, glada & ger energi. Jag ska inte slösa någon tid alls på människor som suger energi utan bara umgås med människor som ger energi. Detta nya året ska det inte finnas några krav & måsten alls i mitt liv, utan jag ska bara göra det jag känner för. Jag ska fortsätta med att ta hand om mig själv & unna mig det min kropp behöver som ger mig ökat välbefinnande. Ja, så kommer vi till det här med nyårslöften. Jag har tänkt ut 2 & dessa är:

1. Utvecklas & ta kliv framåt karriärsmässigt
2. Investera i en ny garderob med nya kläder som jag trivs i (bra basplagg)

Tänkvärt: 
Vad gäller nyårslöften tror jag på att de ska vara få & enkla! Inte ha för stora eller för många då är det lätt att man inte lyckas hålla dom. Det är också viktigt att man inte lägger ribban för högt utan att öka & isåfall höja efter hand för att det ska bli långsiktigt.

Jag önskar er alla hälsa, glädje & kärlek 2014!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar