08 september, 2013

GLOSSY BOX



Igår fick jag en trevlig överraskning som posten kom med nämligen en "GlossyBox"! Ni kan ju gissa hur glad jag blev...Det är min fina pojkvän som ligger bakom detta & sa att det är en förtidig födelsedagspresent, han prenumererar på GlossyBox åt mig så länge jag vill ha det. Wow, vilken kul present tycker jag som älskar skönhetsprodukter & vardagslyx! I slutet av varje månad har jag nu härliga produkter att se fram emot att använda som ger inspiration. 

Produkter som jag fick denna gången i sensommarens GlossyBox är:

1. Mexx energizing woman shower gel (nylansering): en frisk doft som är full av positiv energi, som fångar den ultimata känslan av frihet & vitalitet, precis som när man åker ut & cyklar en daggfrisk, solig morgon. 

2. The Body Shop Honeymania body butter (nylansering): Community Fair Trade-producerad vildhonung av nektar från tusentals blommor, tillsammans med flera andra CFT-producerade ingredienser som sheasmör, kakaosmör, sesamolja & bivax.

3. Claudia Nagellack: Claudia nagellack är ett snabbtorkande nagellack med hög täckförmåga & som sitter länge utan att flagna. Borsten är platt & bred vilket gör appliceringen enkel.

4. Neccin: Återfuktande schampo som lugnar hårbotten & förebygger mjäll. Ger friskt & glansigt resultat. Innehåller en färgbevarande naturlig blandning av antioxidanter & passar alla hårtyper.

5. Be a bombshell-onyx black eyeliner: Eyeliner med enkel applicering & lång, vattenfast hållbarhet. Håll pennan mot ögonfransarna när du målar så att du får en snygg tunn linje som får fransarna att se tätare & längre ut. 

Kan det vara så att Du söker någon av dessa produkter? Jag ska göra en liten utvärdering sen här i bloggen när jag har testat alla. GlossyBox borde alla tjejer/kvinnor unna sig varje månad som verkligen är både en överraskning & lyx i vardagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar