05 september, 2013

Grattis Mamma

Idag är det ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag! Ett stort Grattis till min vackra mamma som fyller år! Jag vill önska dig en fin dag i höstsolen & en trevlig kväll. Jag passade på att fira mamma när jag var hemma i Småland eftersom jag visste att jag inte kan vara där på födelsedagen. Av mig & brorsan fick hon ett presentkort på en lyxig spabehandling i småstaden där hon kommer få en härlig avslappning & tid för sig själv. Nästa vecka åker hon på semester till Grekland & det är Kreta som är destinationen där hon ska njuta av sol, bad & den goda grekiska maten. Det är mycket som händer i hennes liv nu & spännande saker som händer framöver. Mamma ställer alltid upp för mig & hjälper mig mycket & det är underbart.

Love Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar