11 september, 2013

Min Födelsedag

Denna fina bilden är tagen på min examensdag i boulongerskogen i Gävle
Idag är det en stor dag för det är min födelsedag! Dagen är underbar & firas med min älskling. Vi tog sovmorgon & åt en riktigt god dunder frukost med allt gott man kan önska sig på sin dag. Jag går omkring här hemma & myser samt tänker på allt skoj som händer framöver, så skönt att bara vara ibland samt unna sig själv det där lilla extra. Snart ska jag ha lite gäster som kommer över på födelsedagsfika & det ska bli trevligt. Jag ska bjuda på en mumsig frukttårta som jag har fått & som har blivit min favorit. Solen skiner även denna härliga höstdag så jag passar på att sitta ute & njuta en stund. Min kära pojkvän har bjudit ut mig på middag ikväll på en mysig restaurang, så gulligt. Jag ska såklart fira i Spanien med på hälsoresan som är på lördag! Åh, vad jag längtar....

Tack för alla fina gratulationer på min dag! De värmer & betyder mycket!

Love Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar