13 september, 2013

Vackert Blomsterarrangemang


Detta vackra blomsterarrangemang fick jag till födelsedagen av min fina & duktiga vän Frida Florist! Hon går floristutbildningen i Stockholm & blir klar i juni nästa år. Frida har fått en del uppdrag inför bröllop & hennes buketter är fenomenala & mycket eleganta! Kolla gärna in Fridas blogg här där hon delar med sig av sina fina blomsterbuketter: http://fridaforever.devote.se/ Praktiken gör hon på "Melody Flowers" i stan där hon trivs bra. Ja, känsla för att pyssla med blommor har hon ända ut i fingertopparna & har alltid varit väldigt kreativ. Så detta passar henne perfekt! Tack än en gång Frida för detta vackra blomsterarrangemang jag fick! Jag blev fantastiskt glad & det gjorde hela min dag!

Kära vänner glöm inte att blommor är hälsofrämjande på alla sätt! Det gör oss glada, lugna & harmoniska! Se till att boosta hemmet med fina blommor nu till helgen! 

Imorgon tidigt på morgonen flyger jag till Malaga i Spanien för att börja min härliga hälsoresa! Tänkte krypa i säng nu så man är pigg & utvilad till imorgon. Ville bara kika in & säga hej till er nu innan jag åker. För sen kommer jag inte uppdatera bloggen förrän jag kommer hem igen & då ska ni få höra om den spännande resan & få se massor av fina bilder! Ha det så bra hemma i Sverige, så hörs vi om en vecka!!!!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar