03 september, 2013

R.I.P Älskade Sotis

Vår älskade katt Sotis har lämnat oss i stor sorg & saknad den 2 september 2013. Sotis kommer alltid att finnas i våra hjärtan & djupt bevarad i våra minnen. Det känns så overkligt att hon inte finns hos oss längre efter alla dessa underbara år. En sak vet jag, att Sotis alltid kommer att vara med oss, men har lämnat ett stort tomrum i mitt hjärta. Saknaden är enorm & sorgen tung att bära. Vi gav henne ett värdefullt liv med massor av kärlek & god livskvalité & det gör mig varm. Jag är så innerligt tacksam över den fina tiden som jag fick tillsammans med Sotis.

Stort Tack Mamma 
för att du har tagit hand om Sotis & gjort det bästa för henne in i det sista! Det betyder oerhört mycket för mig....

Vila I Frid Kära Sotis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar